user_mobilelogo

 


Egy pár életében az egyik legszebb dolog az esküvő, ezért fontos, hogy tökéletes és felejthetetlen legyen Nektek és a vendégeitek számára is. Az a megállapítás, hogy minden esküvő egyforma, így a sokadik után is kimerem jelenteni, hogy nem igaz. Minden pár más, minden esküvőnek megvan a saját maga hangulata, szerelme, szépsége. 

A szervezés hatalmas feladat először ijesztően hathat. Rengeteg dologban kell döntést hozni és hát ismerjük a mondást az ördög a részletekben rejlik. 

Az esküvőszervező igénybevétele ma már nem luxus, sok pár kér szakértő segítséget több okból kifolyólag esetleg külföldön élnek, nincs elegendő idejük vagy egyszerűen azt szeretnék, hogy a szervezés zökkenőmentes legyen és a Nagy Napon egymásra és a násznépre tudjanak koncentrálni. Egy profi esküvőszervező összefogja, kézben tartja az egész folyamatot!

 

Miből is áll a szervezés és a lebonyolítás?:

Az első személyes találkozó alkalmával beszélgetünk elmondjátok, mik az elképzeléseitek, esetleg mi az amiben biztosak vagytok és mi az amiben nem. Vannak olyan párok, akik tudják, mit szeretnének kész tervekkel érkeznek és vannak akik nem, egyik sem gond. A lényeg, hogy a megfelelő forgatókönyv pörögjön le a Nagy Napon, úgy ahogyan azt megálmodtátok. Nincs két egyforma esküvő, minden esküvő egyedi, minden pár egyéniség. Így az első beszélgetésnél a legfontosabb dolgokra térünk ki, a megfelelő dátum, helyszín, szertartások és nem utolsó sorban az esküvőre szánt keret nagyságára, melyet végig figyelembe kell vennem. 

A következő cél, hogy megtaláljuk Nektek a legmegfelelőbb helyszínt és szolgáltatókat. A feladatom, hogy megismertesselek Benneteket azokkal a szolgáltatókkal, akik megbízhatóak, profik és végig a segítségetekre lesznek. Az ajánlat tartalmazza az árakat minden szolgáltató és szolgáltatás rövid jellemzését, különböző referencia anyagokkal. Fontos, hogy az előkészületek alatt végig jelen vagyok, és ha bármi gond adódik, igyekszem minél hamarabb megoldani, közreműködni. A komplett szervezés és lebonyolításnál folyamatos elérhetőséget és az ésszerűség határán belül igény szerinti korlátlan találkozási lehetőséget biztosítok. A találkozások alkalmával az esküvőtök forgatókönyve szépen fog alakulni és szinte már a kitűzött dátum előtt hetekkel kész menterend lesz a kezetekben, mely megnyugvással fog eltölteni Benneteket! 

Az esküvő előtti időszakban újra átbeszéljük a teendőket, eseményeket. A részletes forgatókönyv nem csak Nektek hanem a szolgáltatóknak is nagyon fontos, természetesen ezt ők is megkapják. A menetrendből egyértelműen kiderül, hogy kinek mikorra kell érkeznie, mi a feladata, mikor mi történik, minden részletet tartalmaz. 

Az esküvő napján én izgulok, Ti pedig élvezitek a soha vissza nem térő pillanatokat. Észrevétlenül a háttérből irányítom az esküvő menetét, ellenőrzöm és ha szükséges irányítom a szolgáltatókat, átveszem az ajándékokat vagy ha kell sminket igazítok. A lényeg, hogy a felmerülő problémákból Ti semmit ne érzékeljetek az az én feladatom.

 A szervezést ha már elkezdtétek és egy-egy szolgáltató hiányzik vagy csupán tanácsot szeretnétek kérni erre is van lehetőség. Ha teljes egészében Ti szervezitek az esküvőtöket, de szeretnétek, hogy a Nagy Napon segítsen valaki, és ne Ti izguljatok azon, hogy van-e sütemény a vendégek előtt vagy ott lesz-e a gyűrűpárna a templomban, vagy, hogy a vendégek gondtalanul szórakoznak-e akkor is szívesen segítek.

 Ezeknek a díjazása az árszabás menüpont alatt található.